İş barədə məlumat
• Müəssisənin uzunmüddətli aktivlərinin, öhdəliklərinin siyahısına əsasən əmlak və öhdəliklərinin inventarizasiyasını təşkil etmək, nəticələri hazırlamaq;
• Şirkətin aylıq, rüblük və ya illik maliyyə hesabatlarının hazırlanmasının ilkin baxışa təqdim edilməsi, daha sonra Hesabatların məzmununun yoxlanılmaq və yekun nəticələrin hazırlamaq
• Maliyyə analizi üçün statistik və digər məlumatların toplanması və analizi;
• Maliyyə rəhbərinin, rəhbərliyin sorğularına əsasən maliyyə hesabatlarının analizi və müzakirəsi üzərində işləmək;
• Müştərilərə, rəhbərliyə və müəssisənin digər bölmələrinə maliyyə məlumatların təqdim edilməsi;
• Hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi prosesində maliyyə məlumatların düzgün və tam olmasının yoxlanılması və təmin edilməsi;
• Büdcə ilə bağlı məlumatların hazırlanması,İllik, rüblük və aylıq büdcə göstəricilərin yoxlanılması, izlənilməsi və təhlil edilməsi, problemlərin araşdırılması və aradan qaldırılması;
• Audit materiallarının hazırlanmasının koordinasiyası, maliyyə hesabatı, auditin fəaliyyətinə nəzarət və onların təklif və iradlarının araşdırılması;
• Şirkətin büdcəsinin və maliyyə proqnozlarının tərtibatının razılaşdırılması və dəyişikliklərin səbəbləri barədə hesabat verilməsi;
• Artıq/əskik xərclərin, faktiki gəlir və xərclərin təhlilinə dəstək;
• Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların icra edilməsi.